pengalaman mengandung luar rahim

Cuma nampak penebalan rahim je. Kandungan luar rahim sangat bahaya. Mengandung luar rahim, atau turut dikenali sebagai kehamilan ektopik, adalah sejenis komplikasi kehamilan pada trimester pertama yang merujuk kepada implantasi ‘morula’. For those yang tak tau, aku dah ada seorang anak.

pengalaman mengandung luar rahim
Pengalaman Mengandung Luar Rahim / Manakala golongan wanita yang

pengalaman mengandung luar rahim. Mengandung luar rahim kena pantau kenaikan serum beta hcg dalam. Terdapat pelbagai faktor yang berkait dengan kandungan luar rahim, ini termasuklah: Masuk je kat bilik kecemasan, aku dikelilingi oleh doktor2 pakar dan nurse, punyalah ramai…masa tu ingat lagi ada seorang doktor perempuan berbangsa india minta. Ini adalah pengalaman ke tiga saya. Ada tak sesiapa pernah ambil injection. Mengandung luar rahim boleh selamat dengan tindakan awal.

Kandungan Luar Rahim (Ectopic Pregnancy) Ialah Sangat Merbahaya.


Berbalik kepada kisah pengalaman saya, jom kita ikuti saat saat saya mendapat tahu berita yang saya mengandung kandungan luar rahim. Masuk je kat bilik kecemasan, aku dikelilingi oleh doktor2 pakar dan nurse, punyalah ramai…masa tu ingat lagi ada seorang doktor perempuan berbangsa india minta. Pengalaman pregnant untuk orang pernah mengandung luar rahim?

Kandungan Luar Rahim Sangat Bahaya.


Sis, kalau luar rahim jgn urut kampung lagi dah πŸ˜– kalau pecah tu mmg meninggal kalau lmbat sikit sbbkn internal bleeding 😫 jgn ambik mudah, sbb tu byk cases luar. Saya pernah pregnant dah 2 kali gugur skrang pregnant awal lagi 4 minggu 5 hari. Sekitar 1 dari setiap 1,000 kehamilan didiagnosis sebagai mengandung luar rahim.

Mengandung Luar Rahim, Atau Turut Dikenali Sebagai Kehamilan Ektopik, Adalah Sejenis Komplikasi Kehamilan Pada Trimester Pertama Yang Merujuk Kepada Implantasi ‘Morula’.


For those yang tak tau, aku dah ada seorang anak. Melalui artikel ni dah dapat tahu cara mengelak mengandung luar rahim, tanda sakit hamil luar rahim, tanda. Ada tak sesiapa pernah ambil injection.

Mengandung Luar Rahim Kena Pantau Kenaikan Serum Beta Hcg Dalam.


Ini adalah pengalaman ke tiga saya. Terdapat pelbagai faktor yang berkait dengan kandungan luar rahim, ini termasuklah: Dia suggested aku buat blood test sebab takut mengandung luar rahim.

Pengalaman Mengandung Luar Rahim Atau Kehamilan Ektopik Amat Menyakitkan Bagi Sebilangan Besar Wanita.


Mengandung luar rahim boleh selamat dengan tindakan awal. Cuma nampak penebalan rahim je. Rasa terpanggil untuk berkongsi kisah duka dan ujian buat aku dan suami.

Popular Posts

peraduan online menang wang tunai 2017

b40 m40 t20 malaysia

bantuan anak selangor 2018

sample employment contract malaysia

best cake in klang valley

golden retriever puppies malaysia